Recenzie: LORD OF THE DANCE – sfarsit fulminant de turneu in Romania, la Tg Mures!

Ultimii romani care s-au putut bucura de pasii magici ai irlandezilor de la Lord Of The Dance au fost muresenii si asta deoarece pe 10 noiembrie 2011 a avut loc la Sala Polivalenta din Tg Mures ultima reprezentatie din cadrul turneului din Romania.

Muresenii au umplut Sala Sporturilor din Tg Mures pentru a-i vedea pe cei ce prezinta cel mai vizionat spectacol de dans din toate timpurile. Eleganta, fermitatea si precizia miscarilor combinate cu luminile, costumele, efectele speciale si muzica lui Ronan Hardiman au tinut spectatorii cu sufletul la gura de la inceput pana la sfarsit, confirmand astfel si in fata muresenilor genialitatea acestui show. Spre sfarsit parea ca acestia nu-i mai lasa pe dansatori sa plece, folosindu-se de furtunile de aplauze pentru a mai cere inca un dans si inca un dans si inca un dans…

Cei de la Lord Of The Dance au promis ca vor reveni in Romania. Pana atunci nu ne ramane decat sa urmarim pe internet recenziile si filmarile de la alte reprezentatii din European Tour 2011.

Pentru cei ce nu au vazut niciodata spectacolul Lord Of The Dance, povestea este simpla: acolo unde exista armonie, dragoste si liniste trebuie sa apara ceva care sa distruga acest echilibru perfect. Asta se intampla si in povestea prezentata de irlandezi: personajul Lord Of The Dance trebuie sa salveze poporul sau de sub provocarea lordului rau si intunecat – Don Dorcha. Personajul pozitiv se apara de invazie cu un mic ajutor din partea lui Little Spirit. Tototdata, Lord Of The Dance are si o iubita, care se lupta la randul ei pentru dragostea lui, acesta fiind constant provocat de catre Morrighan – ispita seducatoare. Personaje precum Erin – zeita, razboinicii lui Don Dorcha, armata lui Lord Of The Dance, clanul celtilor si alte fapturi mirifice completeaza acest univers de poveste, in care la final Binele invinge Raul iar libertatea este premiul pe care toti il impart cu bucurie!

~~Turneul LORD OF THE DANCE a avut loc in perioada 5-10 Noiembrie 2011 si a trecut prin Bucuresti, Iasi, Brasov, Sibiu si Targu Mures. Turneul a fost organizat de Project Events in colaborare cu European Event Service si a fost sustinut de Magic FM, Cocor Media Channel, Tango, Click, Adevarul, Sapte Seri, Zile si Nopti, Bucharest NightLife, Port.ro, BestMusic.ro, iConcert.ro, AgentiaDePresaMondena.ro, Ziare.com, Kudika.ro, Eva.ro, Ele.ro, Ciao.ro, BucharestHerald.com, eComunicate.ro, Indoor Media, Zoom, Inga Media, WideScreen Media, Unirea Shopping Center, Carpat Guard, reteaua privata de sanatate Regina Maria si Hotel Caro. Parteneri media Mures: Primaria Targu Mures, TV Mures, Radio Gaga, Radio Targu Mures, Zi de Zi, Ziarul de Mures, Mures.ro.~~