Cazare Bucuresti

Cred ca sunt prea batran pentru a calatori dimineata devreme. Zbor la Constanta de la Aeroportul International Bucuresti dupa o experienta nefericita cu cazare Bucuresti. Nu a fost o multime de zapada pe pista asa ca am resusit sa decolam repede si am scapat si de operatiunile de degivrare. Exista intotdeauna o multime de rataciti in jurul aeroporturilor. Asteapta deschiderea check-in-ului sau fac diverse activitati in asteptarea curselor alocate. Pentru mine, totul parea sa mearga bine, dar geanta mea a fost pastrata pentru control la sfarsit si am fost rugat sa astept in spate. Am uitat ca am avut un tirbuson in geanta si a fost confiscat! Asteptarea pentru a deschiderea portilor este plictisitoare, iar cu acest prilej nu a fost nici o exceptie.

Zborul in sine a fost destul de lipsit de evenimente, desi au fost cateva trepidatii. Romania a fost acoperita in nori, deci nu a fost nimic de vazut pe fereastra. La un moment dat am auzit echipajului de cabina spunand ca o parte din elevii ce ne insoteau au facut „mizerie” pe podea, dar cel putin au fost linistiti. Dupa aventurile cu cazare Bucuresti, m-am rugat tot drumul sa nu patesc aceleasi lucruri in Constanta. Am tras in curtea unui hotel Constanta pe nume hotel Brasov si dupa ce am lasat bagajele si am luat o masa frugala ne-am vazut repede de drumul nostru, incercand sa gasim drumul spre centrul orasului. Asa cum sa dovedit, de la hotel Constanta pana in centrul orasului am parcurs un drum pe jos de aproximativ 25 de minute. Temperatura a fos de -6C. Tinand cont de faptul ca pentru cazare Bucuresti a trebuit sa mergem si 50 de minute, acum a fost ca o plimbare in paconstanrc. Prima prioritate a fost sa gasim Biroul local de Informare Turistica si, de asemenea, sa cumperam unele carti postale pentru a trimite acasa. Sub zidurile castelului am gasit statuia unui dragon de foc. Nu realizat importanta acesteia pentru Constanta. Dupa kilometrii de mers pe jos in directii gresite am dat peste Piata Mare, cu cladirile sale impozante si bisericile vopsite in alb. Am cumparat bilete pentru a intra in Muzeul Naval si am platit un extra taxa, asa ca am putut face fotografii din interiorul lui. ! Acesta a fost pe la aproximativ 2:30 si stomacul meu a inceput sa se planga ca a fost lasat de izbeliste. Prin piata, printr-o arcada, am gasit un restaurant care parea sa aiba preturi rezonabile desi imi aducea aminte de cazare Bucuresti. Restaurantul, amplasat la parterul unui hotel Constanta, numit Main Square a fost foarte primitor si personalul a vorbit in engleza. Masa de pui cu legume a fost de buna calitate, vom veni cu siguranta aici din nou! Dupa ce ne-am ratacit in jurul pietei principale pentru nici mai mult nici mai putin decat cumpararea de carti postale, am decis sa ma intorc la hotel. Noi nu am gasit un birou principal de Informare Turistica, desi au existat o multime de puncte de informare care faceau parte din magazine comerciale. Ne-am plimbat inapoi la hotel de-a lungul drumului principal, a devenit foarte frig de pe acum, iar temperatura a scazut constant. Cartile postale au fost scrise, si am prins cu stirile din lume la TV inainte de a merge la parter pentru o masa si bautura in barul hotel Bucuresti. Aceasta a fost o zi lunga lunga si am fost obosit, asa ca pe la ora 22 am adormit epuizat.